O nama
Već dugi niz godina bavimo se organiziranom proizvodnjom, otkupom, sušenjem i skladištenjem žitarica. Tvrtka Toni d.o.o. svojim kooperantima i kupcima pruža vrhunsku uslugu otkupa, prodaje i sušenja žitarica (kukuruz, pšenica, ječam). Od 1990. godine Toni d.o.o. poljoprivrednicima nudi izvrsne uvjete otkupa, uz pošten i korektan pristup.
Nakon što smo 2003. godine postojećoj infrastrukturi dodali potpuno kompjuterizirani pogon, postali smo prepoznatljiviji na području sjeverozapadne Hrvatske te ostvarili veliki napredak pružajući usluge sušenja i skladištenja žitarica.
S ciljem poboljšanja prometne povezanosti, tvrtka Toni d.o.o. izgradila je industrijski kolosijek za dopremu i otpremu žitarica i drugih roba željeznicom. Kolosijek se priključio na željezničku prugu M501 DG-Cakovec-Kotoriba-DG kod Donjeg Kraljevca.
Pozivamo Vas da istražite ponudu tvrtke Toni d.o.o., pogon za sušenje i skladištenje žitarica te naše usluge prodaje i otkupa. Bit će nam drago odgovoriti na Vaša pitanja, bilo da ste poljoprivrednik, kupac zainteresiran za žitarice ili pak budući poslovni partner. Možete također svratiti do nas u Donji Kraljevec, Donju Dubravu, Podturen, Rasinju, Martijane ili Drnje, gdje ćete se osobno uvjeriti u naš način rada i stručnost.
Diljem sjeverozapadne Hrvatske poznati smo po poštenju i ispunjavanju ugovornih obveza, poput isplate novca odmah nakon otkupa. U našoj poljoapoteci možete nabaviti sav potreban poljoprivredni materijal, od gnojiva do zaštitnih sredstava, a platiti dijelom uroda.
Strategija
Vizija
Misija
Ciljevi
Radi se o kvaliteti koju tržišni uvjeti u određenom trenutku budu dopuštali odnosno normirali s obzirom na specifični posrednički položaj poduzeća u poslovnom lancu
Za svakoga tko se bavi djelatnostima s kojima je neki oblik suradnje moguć, održavati partnerske odnose i povjerenje na visokoj razini
Omogućiti zaposlenicima razvoj u pogledu stručnih kompetencija i usavršavanje iz područja korisnih za poduzeće i osobni razvoj; stvoriti sredinu i klimu pogodnu za razvoj i prihvaćanje kreativnih i inovativnih ideja
stvoriti imidž poduzeća koje brine o svojim zaposlenicima u svakom pogledu i kao takvo postaje poželjno za zainteresirane nove zaposlenike različitih profila i kompetencija; stvoriti klimu u poduzeću koje će minimizirati konfliktne i ostale negativne situacije na radnom mjestu, optimizirati suradnju i odnose na razinama nadređeni – podređeni
Usmjeriti ulaganja u strukture koje su se pokazale kaopotencijal za razvoj u 21. stoljeću, nastojeći postati moderna organizacija koja uči i ne samo da opstaje u tržištu, nego može poslužiti kao primjer uspješnog poslovanja
Osigurati postojanje adekvatne i optimalne komunikacije u horizontalnom (zaposlenik – (suradnik/zaposlenik nivo), ali i osobito u vertikalnom smjeru (nadređeni – podređeni), i to kroz edukacije za osobni razvoj i timski rad za svakog zaposlenika; omogućiti bolji protok informacija i komunikaciju izvan
okvira organizacije